Sveriges Ingenjörer

Vår medlemsservice och rådgivning i topp tre

Vi är stolta över att våra engagerade medarbetare på medlemsservice och i rådgivningen kom på plats tre i årets upplaga av Brilliant Awards Customer Experience (kategorin förbund och bästa medlemsservice).
Nyheter
2025-02-12

Det är Brilliant Future som prisar de organisationer som lyckats skapa exceptionella upplevelser i sin service till medlemmar. 160 organisationer och 2,3 miljoner kundundersökningar genomförda i Sverige ligger som beslutsunderlag.

– Våra medarbetare gör ett kanonjobb varje dag med sitt engagemang att proffsigt ta sig an alla de frågeställningar de möts av varje dag. Nu är vi såklart peppade att vara kvar i toppen även nästa år, säger Gunilla Eriksson, chef medlemsservice.

Emma Sallnäs, chef för rådgivningen, fyller på:
 – Vi är otroligt stolta över våra medarbetares kunskap och engagemang som ligger bakom detta fina resultat. Vi visste redan innan att de är duktiga, men det här visar det verkligen svart på vitt!

Resultatet är baserat helt och hållet på förbundets data om hur våra medlemmar upplever bemötandet, vilket såklart är extra roligt.

Läs mer om utmärkelsen här

Till toppen